PLANERING AV DISTANSARBETE OCH HYBRIDARBETSPLATS 21 OKTOBER 14:00 – 15:15

KivaQ ordnade ett webbinarium för en tid sedan om hybrid- /distansarbete.
Av responsen vi fick så svarade 100% att de skulle rekommendera detta för andra.
Pga responsen så ordnar vi nu ett webbinarium till.

Kom med och lyssna samt diskutera om distansarbete med oss torsdagen 21 oktober 14:00 – 15:15.
Vi anser att så många som möjligt bör ta tag i saken eftersom distansarbete är och förblir aktuellt på de flesta arbetsplatser.
Vi föreslår hur man kan planera distansarbetet och ger lite tips om vad som kan vara bra att tänka på och hur KivaQ kan hjälpa organisationer och företag med planeringen.

Under detta tillfälle kommer vi att använda svenska.
Det har skrivits och talats mycket om detta ämne men kanske inte lika mycket på svenska.

Att delta kostar ingenting och om du tror att någon av dina vänner eller kollegor är intresserade så skicka gärna denna e-post vidare.

Registrera dig via länken nedan:
PLANERING AV DISTANSARBETE

Checklistan nedan som många gillat och troligen har nytta av diskuteras under webbinariet