<

1/

>

  • 2 dagars KivaQ Total-workshop i Kasnäs, programexempel

    • DAG 1
    • 10.00 Ankomst till Kasnäs. Kaffe/te, Kasnäs laxsmörgås.
    • 10.20 Workshoppen öppnas.
    • 10.30 KivaQ W-enkäten. Resultat och diskussion.
    • 11.15 Arbetsvälbefinnande. Föreläsning och diskussion. Exempel.
    • 12.00 Introduktion till KivaQ-utvecklingsworkshoppen.
    • 12.30 Lunch.
    • 13.15 Arbetsvälbefinnandets utvecklingsområden. Grupparbete parvis.
    • 14.00 Genomgång av grupparbetet.
    • 15.00 Kaffe/te och frukt. Incheckning till Kasnäs Skärgårdsbad.
    • 15.45 Prioritering av utvecklingsområdena.
    • 16.45 Paus. Mellanmål.
    • 17.00 Prioritering av utvecklingsområdena fortsätter.
    • 18.00 Vattengympa, simning, bastu. Alternativt gym, promenad/stavgång.
    • 20.00 Middag.
    • 21.30 Kvällssits. Fri diskussion.
    • DAG 2
    • 07.30 Morgonbastu, simning, morgonmål, utcheckning.
    • 09.15 Planering av konkreta åtgärder för utvecklingsområdet, som prioriterats högst. Grupparbete parvis.
    • 10.15 Kaffe/te, kex.
    • 10.30 Genomgång av grupparbetet.
    • 11.15 Promenad.
    • 12.00 Lunch.
    • 12.45 Genomgång av grupparbetet fortsätter.
    • 14.15 Kaffe/te. Frukt.
    • 14.30 Diskussion och överenskommelse om uppföljning och mål för nästa KivaQ W-enkät.
    • 15.00 Workshoppen avslutas.

    KivaQ Total-workshop från 1600 €. För mera prisinformation se prislista

    OBS! Detta är ett programexempel för en två dagars KivaQ Total-workshop, som ordnas i samarbete med Kasnäs Skärgårdsbad. Läs mera om Kasnäs Skärgårdsbad.

  • 1 dags KivaQ Total-workshop, programexempel

    • 08.30 Workshoppen öppnas.
    • 08.40 KivaQ W-arbetsvälbefinnandeenkäten. Resultat och diskussion.
    • 09.10 Introduktion till KivaQ -utvecklingsworkshoppen.
    • 09.30 Kaffepaus.
    • 09.45 Planering av utvecklingsområden för arbetsvälbefinnandet. Grupparbete parvis.
    • 10.15 Genomgång av grupparbete.
    • 11.15 Prioritering av utvecklingsområdena.
    • 11.30 Lunchpaus.
    • 12.30 Prioritering av utvecklingsområdena fortsätter.
    • 13.45 Planering av konkreta åtgärder för utvecklingsområdet som prioriterats högst. Grupparbete parvis.
    • 14.30 Kaffepaus.
    • 14.45 Genomgång av grupparbetet.
    • 16.15 Diskussion och överenskommelse om uppföljning.
    • 16.30 Workshoppen avslutas.

    KivaQ Total -workshop börjande från 1600 €. För mera prisinformation se prislistan

  • KivaQ Leadership, programexempel

    • 09.00 Workshopen öppnas.
    • 09.10 KivaQ W-enkäten. Resultat och diskussion.
    • 09.50 Planering av utvecklingsområden för a) närledarskap och b) självledarskap. Grupparbete parvis. Chefen skilt tillsammans med facilitatorn.
    • 10.30 Sammanfattning av de utvecklingsområden, som personalen föreslagit. Chefen deltar inte i detta skede.
    • 11.00 Kaffe/te.
    • 11.20 Diskussion och planering av konkreta åtgärder för att utveckla ledarskapet. Hela arbetsteamet deltar.
    • 12.45 Överenskommelse om tidpunkt för möjlig uppföljning och ny KivaQ W-enkät.
    • 13.00 Workshopen avslutas.

    KivaQ Leadership-workshopen tar 4 h och kan ordnas även på dagen eller kvällen.

    KivaQ KivaQ Leadership-workshop från 1800 €. För mera prisinformation se prislistan.

  • KIVAQ UPPFÖLJNING-WORKSHOP, PROGRAMEXEMPEL

    • 09.00 Workshopen öppnas.
    • 09.05 Genomgång av de nya KivaQ W-enkätresultaten. Diskussion.
    • 09.35 Diskussion om implementeringen av de konkreta åtgärderna från förra gången.
    • 10.15 Kaffe/te.
    • 10.30 Planering av konkreta åtgärder för nästa utvecklingsområde. Grupparbete parvis.
    • 11.00 Beslut gällande konkreta åtgärder, ansvarspersoner och tidtabeller.
    • 12.00 Paus.
    • 12.15 Beslut gällande konkreta åtgärder, ansvarspersoner och tidtabeller.
    • 12.45 Överenskommelse om följande uppföljning och målen för nästa KivaQ W-enkät.
    • 13.00 Workshopen avslutas.

    KivaQ Uppföljning-workshoppen tar 4 h och kan ordnas även på dagen eller kvällen. Pris från 1000€. Se prislista.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _