Referenssejä
Asiakastyytyväisyys on toimintamme kulmakivi. Alla muutamia kokemuksia ja kommentteja asiakkailtamme.
Henkilöstöpäällikkö, Raaseporin kaupunki:
Henkilöstömme on kokenut KivaQ-menetelmän toimivaksi. Menetelmä ei perustu valmiisiin vastauksiin, vaan saa osallistujat yhdessä löytämään ratkaisuja työhyvinvoinnin parantamiseksi.
Toimitusjohtaja, CarusPBS:
KivaQ W-kyselystä ja -menetelmästä oli meille suuri hyöty jo vuonna 2007.
Toimitusjohtaja, Dalwire:
KivaQ on ollut hyvä ja yksinkertainen työhyvinvoinnin kehittämismenetelmä sekä toimihenkilöille että työntekijöille. Olemme monta vuotta seuranneet työhyvinvoinnin kehittymistä KivaQ W-kyselyn avulla.
KivaQ-fasilitaattori:
Olen työskennellyt KivaQ-menetelmän kanssa aktiivisesti pari vuotta ja olen vaikuttunut siitä, kuinka menetelmä aina toimii. Ryhmät keskittyvät olennaiseen ja heillä on välitön hyöty räätälöidyistä tuloksista.